Británia udelila ruskej televízii pokutu 200 000 libier.

26. júl. 2019 | Nekomentovaný výber

Óóóó´…to je dosť dobré! Britský úrad pre rozhlasové a televízne vysielanie  udelil ruskej televízii RT pokutu 200.000 libier, lebo sa mu okrem iného nepozdával spôsob, akým televízia informovala o udalostiach občianskej vojny v Sýrii, v ktorej Kremeľ podporuje vládu prezidenta Bašára Asada.

Hmhmhm….skúsi niekto vyčísliť akú vysokú pokutu by si pre zmenu zaslúžila taká BBC, alebo CNN za to, ako oni informovali nielen o vojne v Sýrii, ale najmä o vojne v Iraku, Líbyi, či Afganitane?

 

Source: Británia udelila ruskej televízii pokutu 200 000 libier | Infospravy.sk

Otázka do štúdia
Otázka bude odoslaná na: studio@slobodnyvysielac.sk
Guláš Slobodného Vysielača
* 8. -10. 09. 2017
* Chata na Látkach (časť Nový Svet)
* 10 € / osoba / noc
Prosím zvážte podporu nového info portálu Slobodný Výber
Slobodný Vysielač udržuje verná komunita jeho podporovateľov. Jediný spôsob, ako si udržať nezávislosť, je práve forma financovania verejnosťou.
Vaša pomoc je, samozrejme, dobrovoľná.
Prosíme však, aby ste si uvedomili, že už aj taká malá čiastka, akou je 5 EUR mesačne, dokáže významným spôsobom nielen zvýšiť kvalitu jednotlivých relácií, ale rovnako tak aj rozšíriť ich počet. Ďakujeme každému z Vás za podporu.