Pomýlený spôsob uvažovania generuje pomýlené rozhodnutia a nenáležité zoskupenia slov. Takto sa potom dozvedáme, že „v čase hybridnej vojny a šírenia dezinformácií“ si štátom založená a dotovaná tlačová agentúra TASR vybrala za partnera „práve proputinovskú agentúru napojenú priamo na Kremeľ“. Napríklad v článku z 29. 3. o tom presviedča webový portál Omédiách.com, ktorý sa netají v súčasnosti populárnou kritikou tzv. konšpiračných médií. Ako dodáva, tlačová a rozhlasová sieť Sputnik šíri svoj obsah v 30 jazykoch a v desiatkach krajín, kde má už svoje zastúpenie.

Zdroj: Generálny riaditeľ TASR podľahol tlaku politických a mediálnych skupín – ZEM & VEK

Pin It on Pinterest

Share This
Otázka do štúdia
Otázka bude odoslaná na: studio@slobodnyvysielac.sk
Guláš Slobodného Vysielača
* 8. -10. 09. 2017
* Chata na Látkach (časť Nový Svet)
* 10 € / osoba / noc
Prosím zvážte podporu nového info portálu Slobodný Výber
Prosím zvážte podporu vysielania Vášho rádia.
Vaša pomoc je, samozrejme, dobrovoľná. Prosíme, aby ste si uvedomili, že aj táka malá čiastka, ako 5 EUR mesačne, dokáže urobiť veľký rozdiel.